Prelungirea proiectului "Birouri de asistenţă pentru promovarea Responsabilităţii Sociale a Întreprinderilor"

În luna octombrie 2011, CCIR impreuna cu Ecosistemi au depus un act aditional pentru prelungirea proiectului cu şase luni, pana in aprilie 2012, care a fost aprobat. Prelungirea activitatilor proiectului se datoreaza in primul rand nevoii de a consolida o serie de aspecte tehnice si de organizare a birourilor de asistenta RSI, cat si contextului economic dificil care ingreuneaza activitatea birourilor. Noile activitati introduse in proiect vizeaza trei piloni strategici de actiune, dupa cum urmeaza: Consolidarea Punctului National de Coordonare, gazduit de catre CCIR.

Acesta joaca un rol esential in buna functionare si coordonare a birourilor de asistenta RSI. Punctul National de Coordonare va fi sprijinit in aceste luni prin activitati precum:

  • implicarea top managementului CCIR in activitatea Punctului National de Coordonare prin prezentarea demersului si a beneficiilor birourilor de asistenta (in acest sens fiind stabilita o intalnire in luna ianuarie 2012 intre expertii Ecosistemi si top managementul CCIR);
  • identificarea si activarea unor mecanisme financiare pentru Punctul National de Coordonare prin elaborarea unui plan de actiune si de afaceri pentru acesta; imbunatatirea comunicarii intre birourile de asistenta RSI prin revizuirea si dezvoltarea website-ului proiectului (csr.ccir.ro) si prin promovarea acestora pe retelele de socializare; distribuirea unor instrumente standard RSI pentru birourile de asistenta in luna ianuarie 2012: o metodologie pentru premiile nationale RSI din cadrul Topului Firmelor; criterii pentru constituirea registrului de experti RSI;
  • 5 brosuri sectoriale RSI in domeniile constructiilor, mobilei si exploatarii lemnului, comertului si turismului, transportului / logisticii si a agriculturii, precum si un format pentru culegerea de bune practici RSI de la nivel national; sprijin in faza de lansare a activitatilor birourilor de asistenta RSI. Pentru a facilita inceperea efectiva a activitatilor serviciilor de asistenta RSI este necesara in primul rand o informare consecventa si eficienta a intregului personal al CCIJ privind existenta acestei retele. In acest sens, se va incerca implicarea a minim o treime din directorii CCIJ-urilor, prin transmiterea din partea echipei proiectului si a formatorilor a unui document ce descrie beneficiile si sistemul de birouri de asistenta RSI. De asemenea, ofiterii RSI vor fi incurajati sa organizeze intalniri cu colegii din camera pentru a le prezenta activitatea si serviciile biroului de asistenta pe care institutia lor il gazduieste;
  • sprijin pentru realizarea unor oferte de servicii RSI in cadrul birourilor de asistenta, care va consta in principal in sprijinul tehnic si financiar din partea echipei proiectului pentru organizarea unor intalniri de informare si sensibilizare cu mediul de afaceri local privind activitatea birourilor de asistenta. Se vor selecta minim 14 CCIJ motivate care vor primi un astfel de sprijin, in urma unui apel de propuneri.
Get a better hosting deal with a hostgator coupon or play poker on party poker

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Copyright © 2012 Camera de Comerț și Industrie a României ·  www.ccir.ro ·   CSR - Prelungirea proiectului "Birouri de asistenţă pentru promovarea Responsabilităţii Sociale a Întreprinderilor"

Joomla Templates by Wordpress themes free