Strategia Nationala de promovare a Responsabilitatii Sociale 2011 - 2016
Guvernul României a aprobat Strategia Nationala de promovare a Responsabilitatii Sociale 2011 – 2016, care institutionalizeaza acest domeniu ca prioritar la nivel national. Scopul strategiei este de a “spori gradul de constientizare cu privire la importanta si beneficiile aplicarii responsabilitatii sociale si de a creste implicarea sectorului public, a companiilor romanesti, a companiilor multinationale, precum si a societatii civile in aplicarea responsabilitatii sociale in Romania”.
In cadrul strategiei sunt identificate trei domenii majore de interventie: crearea unui cadru propice de dezvoltare a CSR, atat la nivel central, cat si la nivel local, de catre autoritatile publice; promovarea aplicarii responsabilitatii sociale la nivelul organizatiilor din Romania si implicarea activa a sectorului public in initiativele de RSI. Domeniile de actiune sunt transpuse prin 41 de obiective, masuri si activitati operationale, care vor constitui cadrul de referinta al RSI in urmatorii 5 ani si vor reprezenta un levier pentru activitatea birourilor de asistenta.
Strategia poate fi consultata aici: http://www.sgg.ro/nlegislativ/docs/2011/05/2x4bdfjnwskv89h17pzq.pdf